piątek, 8 lipca 2016

                                                                    Hej,
Też tak czasem masz, że wydaje ci się, iż jesteś do niczego, nic nie umiesz zrobić czy masz takie odczucia? Ja mam. Do dzisiejszego postu natchnął mnie wczorajszy film, który pomimo wieku oglądałam z wielką chęcią: ,,Ratatuj,,. Powiadam wam te słowa Gusto,  dały mi moc, wetchnęły we mnie wiarę w siebie, w to, że mam talent, nie odkryłam go ale go mam. KAŻDY JEST JAK NIEOSZLAFINOWANY DIAMENT, MASZ TALENT, UWIEŻ MI. Najbardziej w filmie spodobały mi się słowa Szef-unia: ,, Szczura nie jestem, człowiekiem nie jestem. Kim ja jestem!?,, Też zmagam się z czymś takim ( oczywiście szczurem nie jestem :P) Też tak macie?

RADA NA DZIŚ:
Pokaż swój talent światu!
Nie wstydź się!
Wyjdź z cienia!

Pozdrawiam
szczebiotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz