wtorek, 5 lipca 2016

Hej Drodzy Czytelnicy!

   Jak zdążyliście zauważyć to mój pierwszy wpis. Będzie on o tym JAK BYĆ SOBĄ. Niby taka prosta rzecz a jednak! Założę się, że co druga osoba w naszym otoczeniu udaje kogoś innego niż jest. Nie wstydźmy się tego jacy jesteśmy, lepiej być sobą niż tworzyć wizerunek kogoś kim nie jesteśmy, kogoś kto NIE ISTNIEJE. Każdy ma wspaniałą osobowość, szczęścia zaznamy tylko będąc sobą. Ale jak mamy być sobą? To takie trudne pytanie, nie prawdaż? Trzeba znaleźć własną osobowość. Ja szukałam jej długo. Wiecie, wiek dojrzewania i te sprawy. . . Za każdym razem myślałam, że to ja. Mówiłam sobie ,, Tak to na pewno ja! To jestem prawdziwa ja.,,. Tak nie było, wmawiałam sobie,  to  ze wzgląd na innych. Ci wszyscy ,,inni,, mnie opuścili. Nie byłam przy nich sobą a gdy zdałam sobie z tego sprawę i zaczęłam się zmieniać... Stawałam się dla nich obca. Smuciło mnie to, ale teraz wiem, że oni byli dla mnie cały czas obcy, to nie ja tylko udawałam, że jestem kimś innym. Oni też brnęli w to ,,kłamstwo,,. Ja w swoim czasie się ogarnęłam i znalazłam siebie w labiryncie, oni nawet nie próbowali. Nie próbują do dziś. Pasuje im sztuczne życie, sztuczna osobowość i sztuczni znajomi, którzy za plecami obrabiają im ich ,cztery litery,,. A co ze mną? Ja znalazłam przyjaciół, zwariowanych i szalonych, którzy akceptują mnie, moją osobowość i moją oryginalność.
MOJA RADA:
ZOSTAŃ SOBĄ! ZNAJDŹ SIEBIE! NIE UDAWAJ KOGOŚ KIM NIE JESTEŚ!

Pozdrawiam,
Do następnego,
szczebiotka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz